piątek, 29 listopada 2013

Czy warto pracować na emeryturze?

W sumie to okazuje się, że pytanie, które postawiłem w tytule tego wpisu powinno się przekształcić na: czy trzeba pracować na emeryturze? Zważywszy na to, ze emerytury w naszym kraju są bardzo niewielkie i że czasem nie wystarczają nawet na podstawowe utrzymani, nie dziwię się emerytom, że decydują się iść do pracy. I nie mam nic przeciwko temu, aby pracowali. Ciągle niektórzy powtarzają, ze jeśli ktoś pracuje, nie powinien mieć prawa do emerytury. Ja jestem daleki od takiego myślenia.


Zgodnie z prawem, można sobie na emeryturze dorobić naprawdę ciekawą sumkę. Nawet 70 procent średniego polskiego wynagrodzenia, co daje nam około dwa i pół tysiąca brutto. To prawie normalna pensja. Dopiero powyżej tej sumy można stracić prawo do pobierania emerytury. Jeśli drodzy emeryci, którzy czytają mojego bloga, chcą jeszcze pracować i zarabiać, niech śmiało to robią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Template And Design By Blogshear