środa, 13 listopada 2013

Dlaczego warto zakładać firmę i brać dotację?

W tym wpisie chciałbym się podzielić z wami moją przygodą z otrzymaniem dotacji na założenie działalności gospodarczej. Moim celem była dotacja z Urzędu Pracy, którą otrzymują bezrobotni, aby rozwinąć swój biznes. Uznałem, że ten pomysł będzie dobry. Po pierwsze dlatego, że jeśli poszukam pracy, to w układzie firma – firma będę bardziej konkurencyjny dla zatrudniającego, niż ten, kto chce dostać umowę o pracę. W końcu sam będę płacić swoje składki zdrowotne i społeczne. Pracodawca ma mniej na głowie, nie musi odprowadzać mojego podatki i prowadzić całej ksiegowości związanej z moim zatrudnieniem.


Wystarczy jeśli co miesiąc wystawię mu fakturę VAT a on przeleje mi pieniądze. Poza tym jestem tańszy, ponieważ przez dwa pierwsze lata prowadzenia firmy mam niski ZUS, a więc mogę wystawić mniejszą fakturę. Nie bez znaczenia było też to, że mogę łapać innych zleceniodawców i po godzinach skupić się realizacji ich zamówień, również wystawiając im fakturę za usługę. Albo też skupić się tylko na tym.

Żródło: www.b2b-portal.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Template And Design By Blogshear