wtorek, 26 listopada 2013

Strona internetowa: zadbaj o treść i przyjazną nawigację

Nie ma sensu budować strony firmowej, jeśli będzie ona zachwalała tylko ciebie. Klientowi wcale nie zależy na tym, aby przeczytać, jak duże masz doświadczenie i że profesjonalnie podchodzisz do kontaktu z nim i do realizacji zlecenia. To chyba jest oczywiste.


Na początek strona główna: nie ma ona za zadanie przedstawienia twoich usług w szczegółach. Na to jeszcze przyjdzie czas na innych podstronach, tym bardziej gdy usług masz więcej, niż jedną. Na dobry początek powinieneś w zarysie przedstawić to, co oferujesz i dlaczego jest to dobre dla zamawiającego. Przyda się jakiś konkret, który wyróżnia twoją ofertę na tle innych. Może być tańsza, może być lepsza jakościowo.

Ze strony głównej powinny być jasne odnośniki do pozostałych stron witryny twojej firmy, tak aby klient mógł się swobodnie przenosić pomiędzy szczególnymi zakładkami. Przykład: http://www.fresh-rss.com/

Jeśli będzie się musiał namęczyć, aby znaleźć szczegóły, zrezygnuje i pójdzie na stronę twojej konkurencji. Dlatego nie ukrywaj przed nim żadnych informacji, a przede wszystkim swojego cennika. Zamieszczenie go jest absolutnie koniecznie.

Pamiętaj też o danych kontaktowych. Formularz nie jest do końca dobrym pomysłem, chyba że obok i tak jest podany adres poczty elektronicznej. Twój potencjalny klient nie może odnieść wrażenia, że z jakiegoś powodu się przed nim ukrywasz. Dobrze będzie również zamieścić dane firmy: adres, numery identyfikacji podatkowej oraz NIP. To cię uwiarygodni.

Źródło: www.eportal24.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Template And Design By Blogshear